Ocenianie


Kryteria ocen

Wykonane zadanie zostanie ocenione zespołowo: jedna ocena określi jakośc wykonania
projektu (prezentacji multimedialnej). Ważna jest zawartość merytoryczna, pomysłowość i
estetyka, ustne przedstawienie prezentacji oraz współpraca zespołowa.
Kryteria oceniania są następujące:


KRYTERIA OCENY PRACY GRUPY


Poziom wykonanej pracy/KategoriaPodstawowy 1-2p.Pełny 3p.Wykraczający 4-5p.Punktacja
Zawartośc merytoryczna prezentacji (zgodnośc z tematem, odpowiedni dobór informacji, samodzielnośc opracowania).Zadanie wykonane w części, duża pobieżnośc w opracowanym materiale, informacje skopiowane z internetu. Zadania wykonane w pełni, informacje poprawne merytorycznie, właściwy dobór materiału na podstawie podanych źródeł.Zadania wykonane w pełni, informacje poprawne merytorycznie, samodzielny dobór materiału wykraczający poza podane źródła. Spójnośc prezentacji.1-5
Forma graficzna prezentacji (oryginalnośc, pomysłowośc, estetyka).Prezentacja mało estetyczna, szablonowa, zły dobór czcionki, kolorów, uboga lub brak grafiki, niespójna kompozycja.Prezentacja wykonana estetycznie i starannie. Dobry dobór czcionek, kolorystyki i grafiki. Spójna kompozycja, różnorodne efekty. Drobne niedociągnięcia.Prezentacja wykonana estetycznie i starannie, pomysłowośc, wzorowa jakośc grafiki, zastosowanie różnych form multimedialnych (film, animacje). Przemyślana i spójna kompozycja.1-5
Forma prezentacji ustnej (zaangażowanie całego zespołu, prezentacja ustna spójna z prezentacją Power Point, zainteresowanie słuchaczy). Wypowiedź ustna wspierana czytaniem tekstu z prezentacji. Sposób prezentacji mało zrozumiały i nieciekawy dla słuchaczy.Prezentacja uporządkowana i zrozumiała dla słuchaczy. Odpowiedni do rangi wystąpienia styl i forma szanujące odbiorcę (poprawny język wypowiedzi, strój, mowa ciała).Wypowiedź płynna, świadcząca o przemyśleniu i dobrej znajomości prezentowanego materiału, umiejętności odpowiedzi na dodatkowe pytania, prezencja mówcy bez zarzutu.1-5
Współpraca w grupie i kontakt z nauczycielem.Brak lub mała współpraca w grupie, nierówny podział pracy, brak kontaktu lub rzadki kontakt nauczyciela z liderem.Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy, większości pracy indywidualna, systematyczny kontakt lidera z nauczycielem.Doskonała współpraca w grupie. Praca zespołowa, odpowiedzialności za wynik całego zespołu, częste kontakty lidera z nauczycielem.1-5



OcenaIlość punktów
celujący20 - 19
bardzo dobry18 - 17
dobry16 - 15
dostateczny14 - 13
dopuszczający12 - 11
niedostateczny0 - 10




zabawy w błocie

zabawy w błocie cd.



zabawy w błocie cd.



zabawy w błocie cd.