Kryteria ocen
Wykonane zadanie zostanie ocenione zespołowo: jedna ocena określi jakośc wykonania
projektu (prezentacji multimedialnej). Ważna jest zawartość merytoryczna, pomysłowość i
estetyka, ustne przedstawienie prezentacji oraz współpraca zespołowa.
Kryteria oceniania są następujące:
KRYTERIA OCENY PRACY GRUPY
Poziom wykonanej pracy/Kategoria | Podstawowy 1-2p. | Pełny 3p. | Wykraczający 4-5p. | Punktacja |
Zawartośc merytoryczna prezentacji (zgodnośc z tematem, odpowiedni dobór informacji, samodzielnośc opracowania). | Zadanie wykonane w części, duża pobieżnośc w opracowanym materiale, informacje skopiowane z internetu. | Zadania wykonane w pełni, informacje poprawne merytorycznie, właściwy dobór materiału na podstawie podanych źródeł. | Zadania wykonane w pełni, informacje poprawne merytorycznie, samodzielny dobór materiału wykraczający poza podane źródła. Spójnośc prezentacji. | 1-5 |
Forma graficzna prezentacji (oryginalnośc, pomysłowośc, estetyka). | Prezentacja mało estetyczna, szablonowa, zły dobór czcionki, kolorów, uboga lub brak grafiki, niespójna kompozycja. | Prezentacja wykonana estetycznie i starannie. Dobry dobór czcionek, kolorystyki i grafiki. Spójna kompozycja, różnorodne efekty. Drobne niedociągnięcia. | Prezentacja wykonana estetycznie i starannie, pomysłowośc, wzorowa jakośc grafiki, zastosowanie różnych form multimedialnych (film, animacje). Przemyślana i spójna kompozycja. | 1-5 |
Forma prezentacji ustnej (zaangażowanie całego zespołu, prezentacja ustna spójna z prezentacją Power Point, zainteresowanie słuchaczy). | Wypowiedź ustna wspierana czytaniem tekstu z prezentacji. Sposób prezentacji mało zrozumiały i nieciekawy dla słuchaczy. | Prezentacja uporządkowana i zrozumiała dla słuchaczy. Odpowiedni do rangi wystąpienia styl i forma szanujące odbiorcę (poprawny język wypowiedzi, strój, mowa ciała). | Wypowiedź płynna, świadcząca o przemyśleniu i dobrej znajomości prezentowanego materiału, umiejętności odpowiedzi na dodatkowe pytania, prezencja mówcy bez zarzutu. | 1-5 |
Współpraca w grupie i kontakt z nauczycielem. | Brak lub mała współpraca w grupie, nierówny podział pracy, brak kontaktu lub rzadki kontakt nauczyciela z liderem. | Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy, większości pracy indywidualna, systematyczny kontakt lidera z nauczycielem. | Doskonała współpraca w grupie. Praca zespołowa, odpowiedzialności za wynik całego zespołu, częste kontakty lidera z nauczycielem. | 1-5 |
Ocena | Ilość punktów |
celujący | 20 - 19 |
bardzo dobry | 18 - 17 |
dobry | 16 - 15 |
dostateczny | 14 - 13 |
dopuszczający | 12 - 11 |
niedostateczny | 0 - 10 |

zabawy w błocie


zabawy w błocie cd.

zabawy w błocie cd.

zabawy w błocie cd.

zabawy w błocie cd.

zabawy w błocie cd.